skip to main | skip to sidebar

Παρασκευή, 20 Αυγούστου 2010

Προς "Μάρτυρες του Ιεχωβά": φτάνει τόση ενημέρωση

Σήμερα ήλθε μια πελάτισσα στη δουλειά, που μιλούσε τα ελληνικά με μια περίεργη προφορά, ρώσικη θαρρώ. Άφησα τη σκούπα και το φαράσι στην άκρη και πήγα να την εξυπηρετήσω. Μου φάνηκε διστακτική. Δεν ήξερε τι ήθελε. Βασικά, δεν είπε καν τι ήθελε να αγοράσει, απλώς μου έδειξε με το χέρι: "Θέλω λίγο από αυτά... από αυτά... ένα τέταρτο από αυτό..... εεε κι από αυτό".

"Ύποπτη συμπεριφορά" σκέφτηκα. Κάτι δεν μου κολλούσε. Ψιλιάστηκα ότι μπορεί κι αυτή να είναι μια από αυτές τις "απεσταλμένες", που γυρίζουν στους δρόμους με τη "Σκοπιά" στο χέρι. Έτσι κάνουν αυτοί, στο μαγαζί όπου δουλεύω τουλάχιστον (αλλού δεν ξέρω τι κάνουν): δεν ψωνίζουν επειδή χρειάζονται πραγματικά τα προϊόντα, αλλά γιατί κάτι πρέπει να πάρουν, πριν σου δώσουν το "υλικό". Φυσικά ενδιάμεσα παρεμβάλλονται ερωτήσεις δήθεν από ενδιαφέρον, "τι είναι αυτό;", "έχετε όλο το χρόνο;" - και λέω ΔΗΘΕΝ γιατί τόσα χρόνια στο κουρμπέτι έχω μάθει να ξεχωρίζω πότε κανείς λέει κάτι και το εννοεί ή το λέει απλώς για να γεμίσει το χρόνο. Με χαμόγελο κάλπικο, μια αηδιαστικά ύποπτη ευγένεια και μια καλοσύνη που ξεχειλίζει από τα μπατζάκια. Μπλιάχ. Υποκρισία στο άπειρο.


Τέλος πάντων, κάνω το λογαριασμό, τον πληρώνει και μου λέει: "να σας ντώσω κι ένα έντυπο να ντιαβάσετε, γκια την Αγκία Γκραφή" και μου πασάρει ένα φυλλαδιάκι με τον όμορφο τίτλο Τι Πιστεύουν οι Μάρτυρες του Ιεχωβά;. "Γκια σας" λέει γρήγορα-γρήγορα και φεύγει.

Και ερωτώ ευλόγως, κυρά μου: σου ζήτησα ποτέ να μου πεις τι πιστεύετε; Ήρθα εγώ ποτέ στην πόρτα σου ή στο μαγαζί σου να σου δώσω βιβλία του Ρωμανίδη ή του Ματσούκα ή μια μετάφραση-ανάλυση της Αγίας Γραφής; ΟΧΙ. Γιατί το θεωρώ προσηλυτισμό και δεν μου αρέσει να κάνω στους άλλους αυτά που δεν θέλω να μου κάνουν. Οι ίδιοι βέβαια μπορεί να το λένε κάπως αλλιώς - ενημέρωση, πρόσκληση και δεν ξέρω εγώ τι άλλο.

ΟΚ. Και τότε τι σκατά είναι ο προσηλυτισμός, που απαγορεύεται από το Σύνταγμα της Ελλάδας (άρθρο 13, παράγραφος 2); Όταν μοιράζω φυλλάδια για μια θρησκεία και το τι πρεσβεύει δεν είναι εμμέσως και προσηλυτισμός; Για κάτσε να δω... Τεγόπουλος-Φυτράκης: προσηλυτισμός = η προσπάθεια για απόκτηση οπαδών, ομοϊδεατών (στην περίπτωσή μας, το δεύτερο). Δεν είναι προσπάθεια να με κάνουν να ακολουθήσω την πίστη τους, άραγε; Αλλιώς γιατί να με "ενημερώνουν" π.χ. για το ότι το όνομα του Θεού είναι Ιεχωβά; Τους ρώτησα ποτέ να μου πουν; Εγώ μπορεί να θέλω να Τον αποκαλώ "Πάτερ ημών" λογαριασμό θα τους δώσω γιατί δεν χρησιμοποιώ το όνομα "Ιεχωβά"; Που στην τελική και αυτό είναι τεχνητό, καθότι οι περισσότερο γνώστες θα ξέρουν ότι εις την εβραϊκήν δεν υπάρχουν φωνήεντα αλλά μόνο σύμφωνα (ΓΧΒΧ). Φανταστείτε την ελληνική λέξη "τσεκούρι" χωρίς τα φωνήεντα: ΤΣΚΡ. Πού ξέρεις εσύ αν η λέξη μου είναι τσεκούρι ή τσόκαρο; Ή τσακίρ (κέφι); Ή τσεκάρω; Εξάλλου το αποδέχονται και οι ίδιοι. Δείτε εδώ:


Από τη "Σκοπιά" 1-2-1999, σελίδα 31
[πηγή μας]

Παρόλα αυτά, προσπαθούν να μας πείσουν ότι:
η Γραφή διδάσκει επίσης ότι ο Θεός έχει προσωπικό όνομα: Ιεχωβά.
[από το βιβλιαράκιον με τίτλο ΤΙ ΔΙΔΑΣΚΕΙ Πράγματι Η ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ; που έχω την χαρά να κατέχω, χάρη σε έναν άλλον χαρωπό απεσταλμένο που νοιάστηκε για τη σωτηρία μου (αλλά προς Θεού! δε θέλησε να με προσηλυτίσει. Χα.)]

Τέλος πάντων. Το θέμα είναι ότι αν αύριο εγώ πάρω τους δρόμους και αρχίσω να δίνω φυλλάδια στους καταστηματάρχες για τον Σιντάρτα Γκαουτάμα, για την σαμσάρα και την αρχή της αχίμσα θα μου κάνουν μέχρι και μήνυση για προσηλυτισμό στον βουδισμό. Ή μάλλον, θα κάνω κάτι καλύτερο. Θα τυπώσω απόψε καμιά εκατοστή φύλλα όπου θα αναπτύσσω τους πέντε "στύλους" του Ισλάμ, την ιστορία του Μωάμεθ και τις βασικές γιορτές των μουσουλμάνων. Κι αν μου απευθύνουν καμιά κατηγορία, θα αποφανθώ με ηρεμία: "Ηρεμήστε κύριε, είναι για την ενημέρωσή σας"! Τι διάολο, τόσα χρόνια διαβάσματα να πάνε τζάμπα; Ας μάθει κάτι παραπάνω ο κόσμος. Γιατί τι μας έμεινε μέσα σε αυτή την κρίση (δεν εννοώ την σημερινή πλαστή, αλλά την υπαρκτή κρίση των τελευταίων 30 χρόνων); Να αποκτήσεις θρησκειολογικές γνώσεις! Αμ πώς...


Λοιπόν κύριοι, να σοβαρευτούμε. Θαρρώ ότι όποιος θέλει να μάθει, ψάχνει. Όποιος επιθυμεί να ενημερωθεί, ρωτάει. Αν δεν ψάχνει, μπορεί να ΜΗΝ ΘΕΛΕΙ. Ποιος σας έδωσε το ρόλο του "φωστήρα" και του σωτήρα; Για να μην σχολιάσω το γεγονός ότι έπρεπε να περάσουν... 20 αιώνες από την εποχή του Ιησού Χριστού για να εμφανιστούν οι "σωτήρες" να μας οδηγήσουν στην ορθή πίστη. Το παραβλέπω.

Από την καταπληκτική αυτή θρησκεία/αίρεση των "Μαρτύρων του Ιεχωβά", αναμένουμε εναγωνίως τη νέα τους πρόβλεψη-προφητεία. Προτείνω δε να έλθουν σε επαφή με τον ΟΠΑΠ, ώστε να μπουν λίαν συντόμως και στο "Πάμε Στοίχημα". Σε πόσα χρόνια αναμένεται η νεά έλευση της Βασιλείας του Ιεχωβά; Του Αντιχρίστου; Πότε θα αναστηθούν οι αρχαίοι Πατριάρχες;

Και τα κέρδη φυσικά -πού αλλού;- στο ταμείον (της Watch Tower)...

8 σχόλια:

  • Ανώνυμος says:
    14/10/10 18:10

    ΕΜΕΝΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΝΑΣ ΙΕΧΩΒΑΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ Η ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΑΜΑΡΤΩΗ ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΗΡΑΜΕ ΧΑΜΠΑΡΙ..ΡΩΤΗΣΑ ΠΟΤΕ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΠΟΥ, ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΓΙΝΕ ΤΟ 2001 ΚΑΙ ΥΠΟΓΕΙΑ ΣΤΗΝ ΓΗ!
    ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΜΕ ΥΦΟΣ ΔΗΘΕΝ ΣΟΒΑΡΟ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΟΔΗΓΟΣ ΣΕ ΥΠΟΓΕΙΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΠΕΣΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΜΟΥ..ΓΚΟΥΡΛΩΣΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΕΧΑΣΕ ΤΗΝ ΜΙΛΙΑ ΤΟΥ.ΜΕΤΑ ΜΕ ΕΒΡΙΣΕ ΚΑΙ ΕΦΥΓΕ ΑΡΟΝ ΑΡΟΝ..ΕΓΩ ΤΡΕΧΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΤΟΥ ΦΩΝΑΖΑ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΟΥΚΑΝΑ ΠΛΑΚΑ..ΟΜΩΣ Ο ΙΕΧΩΒΑΣ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΣΦΑΙΡΑ!
    ΑΝΤΕ ΦΑΤΕ ΣΚΑΤΑ ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ ΣΚΑΤΟΓΙΑΧΩΒΑΔΕΣ!!!

  • Jimi says:
    14/10/10 22:07

    Χαχαχα! Φίλε μου όποια ιεχωβάδικη πέτρα κι αν σηκώσεις μια ψευτοπροφητεία θα έχει φυτρώσει από κάτω...

  • Ανώνυμος says:
    8/6/11 11:34

    ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ....ΘΑ ΠΡΟΤΙΝΩ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΜΙΛΑΤΕ

  • Jimi says:
    8/6/11 12:25

    Μάλιστα. Συντριπτική η παρέμβασή σου. Κι εγώ θα προτείνω να μας δώσετε 4-5 νέες ημερομηνίες γιατί με τις παλιές δεν είδαμε χαΐρι.

  • Ανώνυμος says:
    12/8/11 22:49

    αν κολλατε στις ημερομηνιες εχετε προβλημα......ακομα και οι ιδιοι οι μαθητες του Χριστου ειχαν λαθος αντιληψη για το ποτε αποκαθιστα τη βασιλεια του ο Ιησους...θυμαστε μηπωσ τον χριστο να τους βριζει η να τους αποκαλει με οποιονδηποτε υποτιμητικο τροπο?αρα δεν ενεργειτε οπως αρμοζει σε χριστιανους...οποιος θελέι να μιλησει με βαση την αγια γραφη για κατι που δεν συμφωνει με τους Χριστιανους Μαρτυρες του ΙΕΧΩΒΑ ΑΣ σχολιασει

  • Jimi says:
    13/8/11 11:25

    ΝΑΙ, φιλαράκο (ή φιλενάδα), έχουμε πρόβλημα. Το πρόβλημά μας είστε εσείς που αφενός μας μοιράζετε τις κωλοφυλλάδες σας, σε μια προσπάθεια να μας προσηλυτίσετε και αφετέρου κάνετε γαργάρα τις πατάτες του παρελθόντος σας (μην αρνείσαι ότι οι ΜτΙ είχαν στο παρελθόν "προφητέψει" τον ερχομό του αντιχρίστου ή δεν ξέρω ποιου άλλου).

    Ό,τι σας συμφέρει λέτε: αφού, όπως αποδεικνύεις, είστε αρκούντως έξυπνοι για να γνωρίζετε -2000 χρόνια μετά- για το λάθος που έκαναν οι μαθητές Του, τότε γιατί το επαναλαμβάνετε; Άρα το επιχείρημά σου κρέμεται στον αέρα. Είναι σα να λες "ναι, ξέρω ότι δεν μπορώ να ξέρω πότε θα γίνουν αυτά, αλλά δε βαριέσαι... ας κάνω καμιά πρόβλεψη". Εκτός αν θεωρείτε εαυτούς ανώτερους των μαθητών του Χριστού. Ε, τότε, πηγαίνω πάσο. Σηκώνω τα χέρια ψηλά.

    Υ.Γ.: "Δεν ενεργώ όπως αρμόζει σε χριστιανούς" γιατί δεν είμαι ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΛΟΣ χριστιανός.

  • Zed Ryder says:
    24/2/13 22:33

    Μήτσο, αφιερωμένο: All along the watchtower. Ξέρεις ποιανού...

    Και για να πούμε και το σοβαρό μας, εμένα με προβληματίζει ο ζήλος αυτών των ανθρώπων και πώς αναπτύσσεται. Γιατί ξεποδαριάζονται μέρα-νύχτα;

  • Jimi A says:
    25/2/13 13:15

    Δέχομαι μετά περισσής χαράς την αφιέρωση, αγαπητέ μου! Keep rockin'!

    Προφανώς είτε έχουν άμεσο κέρδος είτε έχουν υποστεί βαθύτατη πλύση εγκεφάλου. Πιστεύω το δεύτερο, γιατί αυτό μου έχουν δείξει όποτε έχω μιλήσει μαζί τους. Πραγματικά το θεωρούν ιερό καθήκον.

Δημοσίευση σχολίου